فناوری

هواوی از لپ تاپ MateBook GT 14 مجهز به پردازنده مرکزی 115 واتی Intel Core Ultra 9 185H رونمایی کرد.

هواوی از لپ تاپ MateBook GT 14 مجهز به پردازنده مرکزی 115 واتی Intel Core Ultra 9 185H رونمایی کرد.

Huawei در حال رونمایی سریع‌ترین لپ‌تاپ Intel Core Ultra تا کنون، MateBook GT 14 است. ، با CPU پیکربندی شده در TDP 115W.

CPU Intel Core Ultra با 115 وات، لپ تاپ MateBook GT 14 هوآوی پتانسیل کامل تراشه های Meteor Lake را آشکار می کند

Huawei از لپ‌تاپ جدید MateBook GT 14 خود رونمایی کرد که دارای بالاترین رتبه قدرت در پردازنده Intel Core Ultra است. انتظار می‌رود این لپ‌تاپ یک طراحی پرچم‌دار باشد و با یک داک گرافیکی خارجی همراه باشد تا عملکرد گرافیکی سریع‌تری را فراهم کند.

با توجه به مشخصات، لپ‌تاپ Huawei MateBook GT 14 دارای برترین CPU اینتل Meteor Lake، Core Ultra 9 185H خواهد بود. این تراشه در مجموع 16 هسته و 22 رشته در پیکربندی 6 P-Core، 8 E-Core و 2 LP-E Core دارد. این پردازنده دارای فرکانس پایه 2.3 گیگاهرتز است و می تواند تا 5.1 گیگاهرتز را تقویت کند. این تراشه همچنین دارای 24 مگابایت حافظه پنهان هوشمند، یک Xe-LPG iGPU با 8 هسته Xe با کلاک تا 2.35 گیگاهرتز و یک NPU با کلاک 1.4 گیگاهرتز است.

CPUهای استاندارد Intel Core Ultra 9 185H دارای قدرت 55 وات هستند و مینی پی سی آن را تا 80 وات می رساند، اما لپ تاپ Huawei MateBook GT 14 پتانسیل واقعی خود را با پشتیبانی کامل رده بندی توان 115 وات. در مورد صفحه نمایش، دو درگاه USB 3.2 در پشت، یک درگاه HDMI، دو درگاه USB4 در طرفین، یک جک صدا و یک کارت خوان microSD وجود دارد. این لپ‌تاپ دارای دریچه‌های اگزوز بزرگ در پشت و پایین است تا هوای گرم را از شاسی آلومینیومی که در زیبایی نقره‌ای رنگی زیبا عرضه می‌شود، دفع کند. این لپ‌تاپ همچنین از یک داک خارجی eGPU با TDP رتبه‌بندی شده 75 وات پشتیبانی می‌کند، اگرچه پیکربندی دقیق GPU در حال حاضر ناشناخته است.

این لپ‌تاپ همچنین با پیکربندی‌های دیگری از جمله Core Ultra 5 125H و CPU Core Ultra 7 155H ارائه می‌شود و از صفحه نمایش 14.2 اینچی و حداکثر 2 ترابایت حافظه NVMe پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، قیمتی برای لپ تاپ ذکر نشده است، اما با توجه به مشخصات آن، باید هزینه بالایی داشته باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا